3 nov. 2011

Concurs de desene "Oraşul copilăriei mele"



Biblioteca A.Russo a marcat decada "Oraşul meu" prin diverse manifestări culturale. Una din aceste activităţi a fost concursul de desene "Oraşul copilăriei mele". Despre concurs utilizatorii au fost anunţaţi din timp.În cadrul convorbirilor individuale copiilor li s-a propus să redea pe foaie locuri frumoase din oraşul în care s-au născut şi îşi trăiesc copilăria, locuri unde ei doresc să-şi petreacă timpul cu familia sau prietenii. Lucrările participanţilor au fost afişate pe panoul din incinta bibliotecii, am admirat desene foarte interesante: teren de joacă pentru copii, stadionul Dinamo, bazinul central pentru înnot, Catedrala, Arca Triumfală ş.a. Nu atât de profesioniste, dar lucrate cu multă plăcere şi dragoste. Fiecare participant şi-a apărat desenul prin argumente foarte clare de ce anume acest loc l-a desenat şi nu altul. Ne-a fost greu să analizăm şi să alegem cele mai bune desene, dar în final am ales cîştigătorii, care au fost premiaţi cu diplome.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu