11 iun. 2014

Pagină poetică

                     Povestea vacanței 
  Traianus   
În vacanță-am vrut să fiu
Singurul copil
Care s-a scăldat, hazliu,
Într-un val de Nil.
 Pregătitu-m-am, firețte,
Mă trezii în zori
Și-nvățai, de la un pește,
Graiul unei flori.
 Descifram în zile grele,
Fără de răgaz,
Alfabetul unei stele
Mici de pe pervaz.
 Mi-a cioplit bunelul, uite,
Și o luntre, vai!
Din lemn tare,-adus din munte,
Ți îmi spuse: ” – Hai! 
Dar să te întorci la școală 
Și dacă vei vrea,
Să ne-aduci o portocală
Sau o acadea”
 Mă gîndii atunci: Prea poate
Las pe mai tîrziu,
Că-mi surîd cireșe coapte
Și un măr zglobiu...
 Și i-am spus: ” – Rămîn, bunice,
Cît mai sînt copil,
Căci și Prutul din grădină
E un pui de Nil”.    
                                                                                                                                                                                                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu