4 mai 2010

Matineu literar - artistic "Copilărie dulce păpadie"

Copilărie zîmbet de copil , rază de soare , clipe în care totul se scaldă în magia cuvîntului , în dragostea pentru cunostinţe şi drumul spre cunoastere . Un copil e o bucurie, e o slipire de soare e cel ce poate să-ţi dăruească zîmbet atunci cînd viaţa te pune la grea încercare sau să îţi facă orce zi sărbătoare . De aceia noi Biblioteca Aleco Russo pentru cei ce nu văd frumos tărîmul cunoaşterii în anul 2009 am deschis Clubul "Licurici" , membrii căruia sunt copiii cu mici dezabilităţi ( copii cu vedere slabă) de la grădiniţa Nr. 135 (3 - 7 ani) cărora de fiece dată le dăruim căldură sufletească şi le facem orce clipă veselă şi plină de intuziasm .În cadrul matineului literar artistic "Copilărie dulce păpădie" au participat 14 copii.
Pesa muzicală " Vine vine primăvara" a dat start matineului . După ce a
luat sfîrşit melodia , păpuşile au fost punctul forte în tot matineul , deoarece cînd le lecturam poveştele pur şi simplu din carte cu voce tare nu se reda atît de bine mesajul. Însă cînd am jucat teatru pe pesele poveştelor copiii au rămas foarte intuziasmaţi şi bine dispuşi , înţelegănd mai bine mesajul poveşti . După aceasta am organizat jocuri distractive, jocuri de auto-cunoaştere. Am cîntat , am dansat . Iar în final am făcut un panou de sugesti şi opini ale copiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu